Diéta: blog

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3761 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 397 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 538 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3761 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 397 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 538 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3761 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 397 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 538 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3761 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 397 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 538 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Diéta Klub hírei

network.hu

TE IS KÍVÁNCSI VAGY RÁ, HOGY MI TÖRTÉNNE, HA AKKORA HŐS LENNÉL, HOGY A FINOMÍTOTT SZÉNHIDRÁTOK MELLETT A TELJES KIŐRLÉSŰ GABONÁKAT IS SZÁMŰZNÉD? ÍME, A 8 DOLOG, AMIT BIZTOSAN TAPASZTALNI FOGSZ.

Az alacsony szénhidráttartalmú diéta egyszerűen nem tud kimenni a divatból. Az elhízás főbűnösének a kenyeret, a tésztát és a pizzát tartja, követői pedig pestisként kerülik ezeket a táplálékokat. A táplálkozási szakemberek máig próbálják megfejteni, hogy meddig egészséges korlátozni a szénhidrát bevitelét.

Tovább 

network.hu

AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD LÉNYEGES ELEME A RENDSZERES ÉTKEZÉS. NE GONDOLJ SZIGORÚ DOGMÁKRA, DE ÉRDEMES NÉHÁNY SZABÁLYT BETARTANOD, HA A LEHETŐ LEGJOBB FORMÁDAT AKAROD HOZNI.
 3 KIADÓS ÉTKEZÉS

A klasszikus reggeli, ebéd, vacsora felállás minden nap ugyanabban az időpontban hatékony lehet a fogyás szempontjából, ha az adag elég nagy ahhoz, hogy jóllakj, de összességében a napi kalóriabeviteled így mégis kevesebb, mintha ötször étkeznél. Fontos, hogy mind a három alkalommal fogyassz el minimum 30 gramm fehérjét is, így védheted az izmaidat is diétázás közben.

Tovább 

 

network.hu

 A strandszezonra mindenki igyekszik a legjobb formába hozni a testét. A vonzó megjelenéshez pedig a szép bronz barna bőr is hozzájárul. Ezért nem elég tenni, enni is kell!

 

Nagyon fontos, hogy okosan napozzunk, figyeljünk az előírásokra, irányelvekre, ami a barnulási szokásainkat illeti.  Azt az ajánlást, hogy használjunk megfelelő faktorszámú fényvédőkrémet, valamint kerüljük a 11 és 15 óra közötti napozást már sokan ismerjük, de talán kevesebbet hallani a táplálkozás bőrszépítő hatásáról.

Tovább 

network.hu

 A magyar fiatalok nagyon gyengén teljesítettek az állóképességet vizsgáló teszteken, és még mindig nagyon sok az elhízott gyermek; ezen a helyzeten változtatna tanácsadással, a helyes életmód kialakításával a Magyar Diáksport Szövetség.

 

A szövetség az országos fittségi mérés a NetFitr eredményeivel szembesülve “a fiatalok tragikus fittségi állapota” miatt – olyan hiánypótló, ingyenes kiadvány terjesztését kezdte el országszerte az iskolákban, amelyből a szülők hasznos tanácsokat kapnak.

Tovább 

network.hu

Azt eddig is tudtuk, hogy a cola tele van műanyaggal és cukorral, ami egyáltalán nem tesz jót az egészségünknek. Viszont akkor sokan fellélegeztek, mikor megjelent a light változat, pedig most kiderült, hogy az sem jobb semmivel, sőt...

Amerikában egy kutatócsoport 2888 ember részvételével kísérletet végzett, amely megdöbbentő eredményeket hozott. Azok, akik mindennap édesítőszeres, szénsavas italt fogyasztanak (leginkább kólát), azok háromszor nagyobb eséllyel kaphatnak

időskori demenciát, vagy akár stroke-ot is.

Tovább 

network.hu

 A diétázás komoly hatással van a hangulatunkra, hiszen a kevesebb szénhidrát általában nyűgösebbé tesz minket. Mit tehetünk, hogy a diétázás is jó hangulatban teljen?

 

A legfontosabb, hogy tudjuk, hogyan hatnak ránk az ételek, miként befolyásolják a hormonjainkat és az érzelmeinket. Például az omega-3 zsírsavak csökkentik a depresszió kialakulásának kockázatát, ezért egy alacsony zsírtartalmú étrend jelentős hangulatváltozást okozhat. Az sem véletlen, hogy amikor szomorúak vagyunk, cukros, édes ételeket kívánunk, ezek ugyanis növelik a szerotonin termelődését.

Tovább 

network.hu

Nagyban hozzájárul a fogyásodhoz, hogy reggel, vagy este mozogsz-e. Most azt is eláruljuk, mikorra érdemes időzítened az edzésedet a legjobb eredmény elérésének az érdekében.

Habár sokan azt javasolják, hogy a nagyobb súlyvesztés érdekében reggelente eddzünk, ez önmagában még nem jelent biztos eredményt. A reggeli edzés mellett szól azonban, hogy ilyenkor nagyobb eséllyel el tudunk menni az edzőterembe, mintha estére időzítenénk a mozgást. Ha például a munkahelyeden az utolsó pillanatban megbíznak valamivel, és nem végzel időben, valószínűbb, hogy kihagyod a délutáni sportot, vagy hazaérve már nincs kedved mozogni.

Tovább 

Régi és új barátokat keresek akiknek fontos az egészség tesznek is a sajátjukért és szivesen segítenének másoknak is ebben.

Nézd meg az oldalam és ha úgy gondolod hogy ez neked is bejonne és tudnál vele dolgozni akkor irj nekem!  :)

www.kavezzokosan.egeszsegeskave.hu 

Ha az internet segítségével szeretnél plusz bevételhez jutni akkor gyere és látogass el ide.

Lehet hogy számodra is ez lesz az igazi!

www.kavezzokosan.egeszsegeskave.hu 

network.hu

A demencia egyre inkább népbetegséggé válik: lassan nincs olyan család, amelyet ne érintene a nagypapa vagy nagymama gyors szellemi hanyatlása. Ez az állapot mindenkit megvisel, ráadásul ma még gyógyíthatatlannak számít. Éppen ezért reménykeltő a hír: a friss kutatások szerint a mediterrán diéta megelőzheti a bajt.

mElőször is fontos tudnod: a demencia nem természetes állapot. Sokan keverik össze az „aggkori elbutulással", vagyis azzal a jelenséggel, hogy a korral csökken a szellemi teljesítőképesség.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu