Diéta: blog

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3766 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 720 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3766 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 720 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3766 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 720 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3766 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 720 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Még régebbiek 

Diéta Klub hírei

network.hu

Szinte minden évben van valamilyen új csodadiéta, amivel valóban és „most már tényleg” karcsúak, plusz egészségesek leszünk, amíg élünk. Az elmúlt években olyan népszerű módszerekkel próbálkozhattunk az álomalak eléréséhez, mint például a paleo-, ketogén, zóna-, vércsoport-, anyagcsere-, salaktalanító, mediterrán és 90 napos diéta. Ha ezek egyike sem volt túlságosan szimpatikus, akkor itt az új év, az új stratégia, és a remény, hogy ezúttal hátha sikerülni fog.

Tovább 

network.hu

Egérkísérletek eredménye arra utal, hogy a súlynövekedést nemcsak az határozza meg, hogy mit esznek a kisemlősök, hanem az is, hogy mikor eszik.

A kísérletekben 100 napig tartották normál vagy nagy zsírtartalmú étrenden a rágcsálókat. Egyesek éjjel és nappal, bármikor ehettek, míg mások a nap 24 órájából csupán egy nyolc órás szakaszban táplálkozhattak. Kiderült, hogy a nagy zsírtartalmú diétán élő, szakaszosan etetett egerek kevesebb súlyt szedtek fel magukra és kisebb volt májkárosodásuk mértéke is, mint azoké az állatoké, amelyek egész nap hozzáfértek az élelemhez.

Tovább 

 

Nem nagyon foglalkozunk az egészségünkkel addig, amíg nincs nagy gond. Akkor amikor nagy a baj, akkor viszont már mindent megadnánk ahhoz, hogy visszaszerezzük az egészségünket, vagy a szerettünk egészségét. Mindezt azért mondom, mert a napokban köszöntöttem a közösségi oldalon egy ismerősömet névnapja alkalmából, akiről tudtam, hogy beteg, de úgy tudtam, hogy őssejt beültetésen volt és sikerült a műtét. Műtét előtt megosztottam a kérését is, hogy segítsetek adjatok vért.

Tovább 

Nem nagyon foglalkozunk az egészségünkkel addig, amíg nincs nagy gond. Akkor amikor nagy a baj, akkor viszont már mindent megadnánk ahhoz, hogy visszaszerezzük az egészségünket, vagy a szerettünk egészségét. Mindezt azért mondom, mert a napokban köszöntöttem a közösségi oldalon egy ismerősömet névnapja alkalmából, akiről tudtam, hogy beteg, de úgy tudtam, hogy őssejt beültetésen volt és sikerült a műtét. Műtét előtt megosztottam a kérését is, hogy segítsetek adjatok vért.

Tovább 

network.hu

NINCS ÖTLETED, MIT EHETNÉL REGGELIRE? VÁLASZD AZ ALÁBBI, FEHÉRJÉBEN ÉS ROSTBAN GAZDAG OPCIÓK EGYIKÉT, HOGY GARANTÁLTAN FELTÖLTŐDJ ENERGIÁVAL.

reggeli a nap legfontosabb étkezése, ugyanis az egész napi táplálkozásodat befolyásolja az, amit ébredés után fogyasztasz el. Ha például péksüteményekkel, tejszínes édességekkel és muffinokkal kényezteted magad reggeli gyanánt, vajmi kevés az esélye annak, hogy nem leszel éhes ebéd előtt. Amennyiben viszont tápláló ételeket fogyasztasz, a nap hátralevő részében is tele leszel energiával.

Tovább 

network.hu

 Az elterjedt vélekedéssel ellentétben a gyomorfekélyt nem bizonyos ételek okozzák, nincs összefüggés az étrendünk és a gyomorfekélyre való hajlam között. Mégis szükséges a speciális diéta?

 

Hosszú évtizedekig tartotta magát az az elképzelés, hogy bizonyos ételek, például a fűszeres, zsíros fogások okozzák a gyomorfekélyt. Tiltott volt a kávé, az alkohol, a krémes sütemények is. A gyomorfekély diétája éppen ezért kímélő ételekből, fűszerezetlen, zsírszegény fogásokból, sok tejből állt.

Tovább 

 

Ez a legutolsó lehetőség, hogy Vidi Rita Önbizalom növelő online videó-ját megrendeld, mert soha többé nem lesz elérhető, 6480 Ft-ért. Természetesen, mielőtt megkérdeznéd magam is megvásároltam. Igen én is utolsó pillanatban, mikor megtudtam, hogy többé nem lesz elérhető. Ilyen az emberi természet. Nem bántam meg és mindenkinek ajánlani tudom. Sokat tanulhatsz belőle és biztos, hogy megjön az önbizalmad! Vedd kezedbe a sorsod és legyél magabiztos sikeres ember.

Tovább 

network.hu

 Rendszeres mozgás, egészséges táplálkozás vagy diéta mellett sem sikerül leadni néhány kilót? Ennek az is lehet az oka, hogy nem megfelelően indítjuk a napunkat. Az, hogy ébredés után mit teszünk, nagyban befolyásolhatja a fogyókúránkat is.

 

Túl sokáig alszunk

Azt korábban is tudtuk, hogy ha nem alszunk eleget, az megemeli a szervezetben a kortizol nevű stresszhormon szintjét, ami hízást okozhat. Nemrég azonban az is kiderült, hogy a túl sok alvás sem épp hasznos dolog ebből a szempontból.

Tovább 

network.hu

Ha nincsen időnk vagy kitartásunk egy fogyókúrához, akkor itt van számunkra a legmegfelelőbb módja annak, hogy egy egészséges módszerrel elérjük a kívánt eredményt. Köztudottan testünk 70%-a, a vér 80%-a, a csontozat 20%-a, az izomzat 75%-a és az agyunk 90%-a víz. Ennek eredményeként, ha szervezetünkben vízhiány lép fel, azt semmilyen más folyadék nem pótolhatja. A kevés vízfogyasztás és a mozgásszegény életmód a két fő oka az elhízásnak. Hogyan segíthet a víz a fogyásban?

A víz felgyorsítja a szervezet zsírégetését és javítja az anyagcserét, ezáltal hidratálja a szervezetet.

Tovább 

network.hu

 A 25 éves amerikai Audra Bear gyakorlatilag nem eszik, vagy csak pár havonta. Azt mondja, a légzésén keresztül viszi be a táplálékot a testébe.

 

A Minnesota államból, egész pontosan Minneapolisból származó, 25 éves Audra Bear egy egészen új típusú diétát honosított meg. Ő "Breatharian"-nak, vagyis "Levegő-táriánusnak" nevezi magát.

A speciális fogyókúra az úgynevezett prána gyógyítás tudományából táplálkozik. A több ezer éves, keleti gyógyítás lényege a test energiáinak áramoltatása, élénkítése és megfelelő "mozgósítása".

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu