Diéta: blog

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3760 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 401 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 557 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3760 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 401 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 557 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3760 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 401 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 557 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Diéta Klub közösségi oldalán!

Téged is érdekel a fogyás? Klikkelj és máris hozzáférhetsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz. Csak bátran előre a súlyleadás ösvényein! :)

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 3760 fő
  • Képek - 185 db
  • Videók - 141 db
  • Blogbejegyzések - 401 db
  • Fórumtémák - 41 db
  • Linkek - 557 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Diéta Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Régebbi bejegyzések

Még régebbiek 

Diéta Klub hírei

network.hu

 Csökkenthető a súlygyarapodás és az elhízás kockázata a dió- és a mogyorófélék rendszeres fogyasztásával. Egy tanulmányban több mint 370 ezer ember táplálkozási szokásait vizsgálták kutatók, és tapasztalataik szerint azok a résztvevők, akik több dió- és mogyorófélét fogyasztottak, kevesebbet híztak, mint a dió- és mogyoróféléktől tartózkodó társaik.

 

Azoknak, akik dió- és mogyoróféléket fogyasztanak étkezéseik során, sokkal kevésbé gyarapszik a súlyuk a legújabb tudományos tapasztalatok szerint.

Tovább 

network.hu

 A mediterrán diéta segítségével könnyen, szenvedés nélkül, finom falatokkal szabadulhat meg a fölösleges kilóktól, mégpedig egyszer s mindenkorra. Ugye ez csak álomnak tűnik? A mediterrán étrend nem egy egyszerű fogyókúra, mely rövidebb vagy hosszabb ideig tart, hanem egy új, mégpedig kellemes életforma. Családjának is tetszeni fog, gyermekeinél pedig egy életre szólóan lefektetheti az egészséges étkezés alapjait.

 

Bizonyított...

 

A kutatások azt mutatják, hogy a Földközi-tenger mentén fekvő országok lakóinak körében jóval alacsonyabb a szív- és érrendszeri valamint a krónikus megbetegedésekben szenvedők aránya, mint a más vidékeken élők körében.

Tovább 

 

network.hu

 Tippek, hogy ismét tökéletesen álljon rajtad a kedvenc farmered! Sajnos, a nyári hónapok a legtöbbünknél nem múltak el nyom nélkül... a fagyik, lángosok, koktélok és rendszertelen étkezés bizony okozhatnak némi meglepetést, ha fel szeretnénk venni kedvenc farmerünket, ami még tavasszal tökéletesen állt rajtunk!

 

Nem meglepő, hogy a nyári hónapok után következő őszi időszak az egyik legnagyobb fogyókúrás időszak a január után. A szakértők szerint ősszel a nők többsége komoly életmódváltásba kezd, rendszeresebben és tudatosabban étkezik, valamint odafigyel arra is, hogy a fogyókúra minél hatásosabb legyen.

Tovább 

network.hu

Több ezer ital- és ételautomata tűnhet el és üzemeltető cégek is megszűnhetnek, mivel az új jogszabály hátrányosan érinti a működtetőket, egyes előírásai pedig teljesíthetetlenek - közölte a Magyar Ital- és Áruautomata Szövetség. 

A szervezet szerint az ágazat működését szabályozó új jogszabály miatt drasztikusan emelkednek a működési költségek, ami az automaták számának csökkenését és a fogyasztói árak emelkedését okozhatja. Ismertették, hogy a berendezéseket még az idén el kell látni automata felügyeleti egységgel, amely az értékesítési adatokat rögzíti és elküldi az adóhatóságnak, de a december 1-jei határidőre ezek legyártása és beüzemelése a szervezet szerint irreális.

Tovább 

network.hu

TE IS KÍVÁNCSI VAGY RÁ, HOGY MI TÖRTÉNNE, HA AKKORA HŐS LENNÉL, HOGY A FINOMÍTOTT SZÉNHIDRÁTOK MELLETT A TELJES KIŐRLÉSŰ GABONÁKAT IS SZÁMŰZNÉD? ÍME, A 8 DOLOG, AMIT BIZTOSAN TAPASZTALNI FOGSZ.

Az alacsony szénhidráttartalmú diéta egyszerűen nem tud kimenni a divatból. Az elhízás főbűnösének a kenyeret, a tésztát és a pizzát tartja, követői pedig pestisként kerülik ezeket a táplálékokat. A táplálkozási szakemberek máig próbálják megfejteni, hogy meddig egészséges korlátozni a szénhidrát bevitelét.

Tovább 

network.hu

AZ EGÉSZSÉGES ÉLETMÓD LÉNYEGES ELEME A RENDSZERES ÉTKEZÉS. NE GONDOLJ SZIGORÚ DOGMÁKRA, DE ÉRDEMES NÉHÁNY SZABÁLYT BETARTANOD, HA A LEHETŐ LEGJOBB FORMÁDAT AKAROD HOZNI.
 3 KIADÓS ÉTKEZÉS

A klasszikus reggeli, ebéd, vacsora felállás minden nap ugyanabban az időpontban hatékony lehet a fogyás szempontjából, ha az adag elég nagy ahhoz, hogy jóllakj, de összességében a napi kalóriabeviteled így mégis kevesebb, mintha ötször étkeznél. Fontos, hogy mind a három alkalommal fogyassz el minimum 30 gramm fehérjét is, így védheted az izmaidat is diétázás közben.

Tovább 

network.hu

 A strandszezonra mindenki igyekszik a legjobb formába hozni a testét. A vonzó megjelenéshez pedig a szép bronz barna bőr is hozzájárul. Ezért nem elég tenni, enni is kell!

 

Nagyon fontos, hogy okosan napozzunk, figyeljünk az előírásokra, irányelvekre, ami a barnulási szokásainkat illeti.  Azt az ajánlást, hogy használjunk megfelelő faktorszámú fényvédőkrémet, valamint kerüljük a 11 és 15 óra közötti napozást már sokan ismerjük, de talán kevesebbet hallani a táplálkozás bőrszépítő hatásáról.

Tovább 

network.hu

 A magyar fiatalok nagyon gyengén teljesítettek az állóképességet vizsgáló teszteken, és még mindig nagyon sok az elhízott gyermek; ezen a helyzeten változtatna tanácsadással, a helyes életmód kialakításával a Magyar Diáksport Szövetség.

 

A szövetség az országos fittségi mérés a NetFitr eredményeivel szembesülve “a fiatalok tragikus fittségi állapota” miatt – olyan hiánypótló, ingyenes kiadvány terjesztését kezdte el országszerte az iskolákban, amelyből a szülők hasznos tanácsokat kapnak.

Tovább 

network.hu

Azt eddig is tudtuk, hogy a cola tele van műanyaggal és cukorral, ami egyáltalán nem tesz jót az egészségünknek. Viszont akkor sokan fellélegeztek, mikor megjelent a light változat, pedig most kiderült, hogy az sem jobb semmivel, sőt...

Amerikában egy kutatócsoport 2888 ember részvételével kísérletet végzett, amely megdöbbentő eredményeket hozott. Azok, akik mindennap édesítőszeres, szénsavas italt fogyasztanak (leginkább kólát), azok háromszor nagyobb eséllyel kaphatnak

időskori demenciát, vagy akár stroke-ot is.

Tovább 

network.hu

 A diétázás komoly hatással van a hangulatunkra, hiszen a kevesebb szénhidrát általában nyűgösebbé tesz minket. Mit tehetünk, hogy a diétázás is jó hangulatban teljen?

 

A legfontosabb, hogy tudjuk, hogyan hatnak ránk az ételek, miként befolyásolják a hormonjainkat és az érzelmeinket. Például az omega-3 zsírsavak csökkentik a depresszió kialakulásának kockázatát, ezért egy alacsony zsírtartalmú étrend jelentős hangulatváltozást okozhat. Az sem véletlen, hogy amikor szomorúak vagyunk, cukros, édes ételeket kívánunk, ezek ugyanis növelik a szerotonin termelődését.

Tovább 

Régebbi bejegyzések 

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu